چرا ملحفه روتختی باید پنبه ای باشد؟

چرا ملحفه روتختی باید پنبه ای باشد

یک روز خوب، همیشه از یک خواب راحت شروع می‌شود. همه ما می‌دانیم که یک شب بیداری، روز پر از قهوه و چرت زدن سرمیز را درپی دارد. روتختی کشدار پنبه‌ای به دلایل زیادی از جمله راحتی، سلامتی و عمر درازمدت برای خواب بهتر است. چند دلیل برای اینکه ملحفه روتختی باید پنبه‌ای باشد عبارتند از:

نرمی و لطافت

هیچ حسی بهتر از این نیست که هنگام خوابیدن، احساس نرمی و لطافت کنید.

اگر از پوست حساس رنج می برید، باید تا حد امکان از تحریک آن در طول شب جلوگیری کنید. پنبه یکی از نرم‌ترین و لطیف‌ترین جنس‌های موجود برای تولید ملحفه است. این جنس به دلیل نرمی و لطافتش، حس راحتی و آرامش را به شما انتقال می‌دهد و کیفیت خواب تان را بهبود می‌بخشد.

ملحفه رو تختی با جنس پنبه

قابلیت تنفس

پنبه یک ماده خالص و طبیعی است، هنگامی که پنبه درون یک ملحفه کشدار بافته می‌شود پارچه را نرم و قابل تنفس می‌کند. پنبه یک جنس تنفس‌پذیر است که به طور موثر از تعریق بدن کاربر جلوگیری می‌کند و به بدن اجازه می‌دهد تا در طول شب تنفس سالم داشته باشد.

جذب رطوبت

هر شب هنگام به خواب رفتن، دمای بدن شما تغییر می‌کند و گرم می‌شود، این اغلب منجر به بیدار شدن از خواب ، خیس شدن و بالا رفتن دمای بدنتان می‌شود. ‌کاور لحاف پنبه‌ای در طول شب به طرز فوق‌العاده‌ای گرما را از بدن شما جذب می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا راحت بخوابید.(تحقیقات جدید نشان می‌دهند که بدن انسان می‌تواند شب ها یک پیمانه عرق تولید کند!)

جذب رطوبت توسط ملحفه پنبه‌ای

مقاومت و دوام بالا

خرید ملحفه پنبه ای علاوه بر تاثیر مثبتی که بر کیفیت خواب دارد، از عمر بالایی نیز برخوردار است.

یک روتختی کشدار پنبه‌ای طبیعی می‌تواند تقریبا دو برابر جنس های مصنوعی مانند پلی استر و ساتن عمر کند، بنابراین نیازی به تعویض مکرر آن نخواهید داشت.

امتیاز ما

1 دیدگاه برای “چرا ملحفه روتختی باید پنبه ای باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *